stallet

Hemma från skolan och trycker i mig chips nu hehe ¨:D ibland får man allt vara tjocckkiiis ;)
Men ska ändå rida bort allt sen ;)
Haha orienterade på idrotten förut ;) Gissa vilka som kom in på snabbast tid? ;) ändå så sprang jag och matilda sist av alla ^^) bara tvungen att skryta lite :D

Hade lockigt hår idag i skolan, tycker det ser mycket naturligare ut :)
Och så ska jag försöka ta hand om mitt hår bättre,trillar av snart..

Inatt sover jag hos min kompis Moa, därför kmr bli seg uppdatering fast jag kankse snoir hennes dator ^^

Nu ska jag ut och rida tydligen haha ;D
Ska rida ut med moa så det blir ingen dressyr idag.
Han har inte gått så mkt i skogen kom jag på så han måste galopperas och få bort sin tunna till mage haha ;)

Syns :)

imorse utan smink haha har jag sagt att jag är allergisk ?

Publicerat: 2010-09-24 @ 16:07:22


1 kommentarer
Postat av: moachristensen(L)värendspål

färgat håret?

fint:)

2010-09-24 - 22:48:44 | URL: http://varendspal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0