kvällsinlägg!

Var ute hoshästarna förut, tog hand om 3 idag faktiskt, ouuh så trött jag är!
Men hann bara rida 1 av 2, bobbsan alltså ;) början var han jätte fin men sen när jag väl började kräva mer utav honom i galoppen så fick han sina dampryck, typ att galoppera på stället, stanna mitt i allt, backa hoppa i luften, dra iväg utan att jag får stopp på han haha han har sina stunder ibland ;)
Men jag fick han att arbeta ordentligt mot slutet igen ;)

Sen mockade jag och gjorde burkar till dem andra 2 hästarna.
Var rätt mysigt i stallet ändå, hade en mysig häst som fick mig snabbt på bättre humör då jag vart ledsen/sur/arg i stallet.menmen

En sak är säker att jag aldrig sätter min fot i stallet igen utan någon med mig.
Önskar att jag hade en mini kamera som satt på huvet eller något så man någongång kan tro på mig.:(
Allt bara fortsätter, tyvärr.
Och jag tycker att det är så jävla orättvist i det förbannade jävla stallet.rent utsagt.
Så orkar jag inte mer.

godnatt.

Publicerat: 2010-09-28 @ 22:29:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0