Hejjj alla ni !:)

Är hemma hos Moa som sagt :D Har det wätt trevlig här assåå ;)

Var i stan idag och kollade lite saker till våra ninisar :) Finns rätt mycket man vill köpa alltså :) haha ;)
Intressant inlägg känner jag nu, sitter och photoshopar och skriver mejl och smsar samtidigt så får inte ihop ett ordentligt inlägg om vi säger så.

¨Jag red förresten hugo idag och moa bobbsan, gick hyffsat, har gått bättre men jag hittar inte hans knappar längre hehe :) men får fortsätta jobba med det ;)

Imorrn äre hoppning som gäller! Blir intressant det. Vi ska hoppa lite studs och serier, bra att hoppa studs så de lyfter på tassarna ordentligt :D hahh.

Pöss
Publicerat: 2010-09-25 @ 22:58:11


1 kommentarer
Postat av: Moa

Sv: För att min häst trivs med det. Har du något imot det?

2010-09-26 - 19:16:59 | URL: http://nettycoop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0