Måndag!

Godmorgon alla, ny vecka nu som förhoppningsvis kommer bli bättre än förra ;)

Precis plattat mitt långa och tjocka hår, åååh saknar att säga sådär ;( nej mitt hår är jätte tunt och kort.
Ehm, ska sminka mig o sådär också.

Eftersom vi ska hämta våra kaniner efter skolan , typ någonstans lååångt bort så har jag ingen möjlighet till att blogga idag, kanske om jag hinner ikväll. Sånt som märks liksom.

Hahah kollade även min statistik idag, trodde alla läsare skulle försvinna igår men icke det, fick ännu fler ;)

Säger dock inte hur många läsare det är ;)

haha någon som äälskar min blogg ?:D
den idag är ju självklart låg då det bara är morgon ännu.

ni som inte har blogg så är det blå unika besökare och det röda sidvisningar :)
Publicerat: 2010-10-25 @ 07:05:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0