jag suger.

Gud så trött jag är. Och det var länge sen jag bloggade!:O

Men nu har jag lämnat in en del saker som ska vara inlämnat senast imorrn.
Men jag kommer få betygsvarningar i nästan alla ämnen ändå, men jag kommer däremot få minst g i alla ämnen, förutom matte kanske då. Det är bara för att jag inte lämnat in allt nu då jag får varningar.
Men alla rester är gjorda och kommer att lämna in dem veckan efter lovet, så jag blir godkänd i allt.
Matten vet jag inte hur jag ska göra med? en värdelös lärare som ingen förstår?

Betyg jag tror jag kommer att få i jul.

Matte: G

Idrott: mvg

Bild: mvg

So:g-vg

No:vg-mvg

Eng: g knappt haha:P

Sv:vg-mvg

får se vad det blir för betyg men jag satsar på dem iaf!.

godnatt.
Publicerat: 2010-10-28 @ 23:10:26


1 kommentarer
Postat av: Anonym

ta med den till Lelle, han är rackarns bra på matte

2010-10-28 - 23:37:12 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0