ung och bortskämd

Precis duschat, ligger nu och myser i min skööööna säng :)) Ska alldeles strax ta och kolla på ung och bortskämd, verkar aas bra faktiskt :)

Skrev tidigare att jag skulle rida ut idag, vilket jag självklart som vanligt inte gjorde haha, skriver alltid en sak men gör en helt annan sak? haha. Vi löshoppade ponnysarna idag iaf, och bobby löshoppade jag upp til 1.30, vilket han hoppade super lätt och bra :) det var första gången jag löshoppade honom idag så jag ville inte pröva högre men en dag ska jag pressa honom lite, för han klarar högre, somsagt jag som inte vågade riktigt och så var det lite för hårt underlag också. men det kändes skönt att han hoppade det så lätt!:) känner mig liite säkrare nu vid högre höjder hahha ..

Nej nu drar ung& bortskämd igång så vi hörs imorrn !:)

hettt:L
Publicerat: 2010-11-08 @ 22:06:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0