Tisdag!

Godmorgon!

Har precis fixat håret lite och nu sitter jag och dricker té. Bara en dag kvar i skolan :) skönt! sedan blire prao och horse show;)

Det stod konditions träning på schemat för bobby igår, blev tyvärr inte så då det hade snöat ännu mer och dem inte fått på sig sina sulor ännu. (hovslagaren kommer imorrn!)
Jag hoppas att det går att rida något idag iallafall! Vill hålla igång han så mycket som möjligt till tävlingen. Har jag sagt att jag ska tävla förresten?`Vi ska åka iväg och hoppa ld/lc den fjärde:) mest för att känna hur det är att tävla med det nya ridsättet nu och för att han ska få hoppa lite lägre också!:) Han har blivit så mycket finare och har börjat bära sig själv jätte fint i galoppen nu sen jag började rida för jens;)

måste dra nu, men vi hörs nog ikväll! :)

Publicerat: 2010-11-23 @ 07:52:36


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0