<3

Din Häst
Hästens..

Namn:
Burggraaf


Färg: Mörkbrun

Kön: valack

Ras: Holländsk Ridponny

Mankhöjd: Ca 147 cm

Improrterad från/Ej importerad: holland


Ridning...


Rids hästen på något speciellt bett?
 3delat och 2 delat


Varför?
3 delade när jag mest skrittar och 2 delade när jag hoppar och rider dressyr för han blir väldigt stark, han är väldigt stark även om jag har 2 delat men jag vill och tänker inte betsla upp till skarpare, fungerar bra ändå.

Är hästen Pigg eller Lat/seg? pigg

Rids hästen med t.ex. gelépad eller liknande "skydd"? fårskinnspadd

Rids hästen med benskydd/lindor?: benskydd

Rids hästen med hjälptyglar? nej

Andra speciella hjälpmedel? snodd i ungefär 2 veckor till men ser inte att jag behöver den längre.


I vilken ridstil rider du hästen? jobbar mkt med formen försöka få rätt form då han gått fel förut.

Vilken inriktning har hästen? Hoppning

Hur är hästen att rida? Jätte pigg och stark och kändslig

Har du tävlat hästen? Ja:)

Vilka är hästens bästa tävlingsmeriter? placerad med laget ;) felfritt i 80 :)nolla omhoppning :)



Publicerat: 2010-05-09 @ 13:50:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0