tråååååkigt

 

Vad har du för färg på dina ridbyxor? bruna,svarta, rosa rutiga, it rutiga vita, jeans
Har du ridstövlar eller ridskor? både
Vad är din favorithäst för ras? holländsk ridponny

Vad har du för storklek på din hjälm? 55/56


Anväder du chaps? njae rätt länge sen nu, bajsbruna är dem :P


Hur högt har du hoppat?  ungefär 130cm
Hur bra tycker du ditt stall är från1-10? 5
Är hästar ditt liv? klart
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar? Absolut
Har du ridit en häst som är över 160 cm i mankhöjd? ja
Har du ridit en hel svart häst/ponny? ja
Har du ridit en fjordning? ja
Har du ridit en shettis?  Nej
Har du ridit en travare? jag vet inte, räknas släkten ?:Phaha men jo dt har jag faktiskt kom jag på:P brasse tror jag den hette :P
Du har hoppat högre än 50cm? ja
Du rider dressyr i bland?  IBLAND? ganska ofta :P
Du använder alltid hjälm när du rider? Japp
Du kan stallreglerna? ja
Du har medryttarhäst ?Nej
Du är i stallet mer än 7 gånger i veckan? ja
Har du en speciell favorit häst/ponny? ja buggen
Du rider mer än 4 gånger i veckan?  oftast :)
Du bor nära ett eller flera stall? jaa
Du går på ridskola? Ja
Har du ridit ute i skogen på en häst? ja 
Du har ridit ute i skogen på en ponny? ja
Du brukar rida i ridhus eller paddock? Båda och
Har du haft sommarhäst? Nej
Har du ridit mer än 1 år på ridskola? japp
Tycker du om att hoppa? ja
Tycker du om att rida dressyr? assåå jag vet inte x-d börjar tycka det är kul fakiskt !:)
Har du ridit in en häst/ponny? nej..
Vad är det högsta du har hoppat med ponny? 115
Vad är det högsta du har hoppat med häst? 130
Vilken färg tycker du mest om på hästar? bruun
Hur många hästar har du haft? ingen
Rider du för någon privattränare? nejj men vill.... men så svårt
Hur länge har du ridit? jag vet inte :P vågar jag skriva?:P tror att det är 3 år? börja iaf rida i 4an
Vad fick dig att börja rida? jaa assåå vågar jag skriva?jag var med lina hallberg när hon red så då blev jag sugen..
Har du tävlat? Ja
Vilken gren gillar du mest? hoppning:)
Vilket ridläger är bäst? Gunnorp :)

Publicerat: 2010-05-14 @ 00:19:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0