Måndag !

thjoo!

inte bloggat så mkt men bara inte orkat -.-

Men iaf var måndag igen så dt blev ju skolan och den var skaapligt tråkig haha jag och mathilda somna på lektionerna ^^) hehe
hände iaf inget spec ;)
Men fick reda på att jag ska iväg o rida för karina möller i grebo på måndag ;) blir niice det ;) beebbis har ju blivit så duktig så det ska nog gå jätte bra !
Red lite dressyr igår i paddoken (bilder kmr) han var skiiiiit fiiiin ! redan vid första travsteget så tog han stöd i bettet !:) blir bara bättre o bättre !:)

red inte med ngn nosrem så han gapade ganska mkt )



visst ser han stor ut där?!(flyttar han därför ser jag mupp ut :P)




sööt pålle jag har :) <3
Publicerat: 2010-05-17 @ 17:29:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0