freeedaaag

Thjoooo!! sorry för jag inte bloggat så mkt idag :P

Men hade sovmorgon till halv 10, soft!
Börja med matte, gick igenom det nya kapitlet, och jag fatta ingenting ;Phehe
sen hadde vi teori av ngn konstig anledning ?!! fick ingen jädra håtimme;( aah efter det multibrännblogg mitt lag förlora som vanligt :P
sen lunch joo det var ganska trevligt tills en vidrig och äcklig person fick för sig att kasta mat i mitt hår:O?! så jävla äckligt ! haha sen skyller hon på att det inte var meningen att det skulle komma på mig..:P haha tönt !
aah sen bild, gjorde inget, sen no skulle igentligen gå ut och kika på fåglar men ja o matilda sola ist ;)mkt rooligare :L
assåå dt är la ngt fel på vår no lärare assåå hon hade sagt till alla andra tt vi skulle börja 20 över 3 men ingen INGEN hade sagt det till mig o matildaa så vi kom ju halv som vanligt, joo världen damp får hon och vi var tvungna att stanna kvar 10 min extra ?:O hon hade ju fan inte ens sagt till? ooooh vad jag hatar lärare helt dumma i huvet de borde inte finnas!
aauu blev o sola när man kom hem och städa rummet-.-
sen ut till världens fiiinaste Burggraaf:)
borsta massa och myyste massa (: <3
bytte även lås till skåpet idag till ett kodlås, kommer aldrig ihåg nyckeln ändå ooch så tappar jag bara bort den hela tiden :P
jajja hoppas ingen knäcker den nu bara :P
Imorrn om det är fiint väder och vaarmt ska jag nog ta en tur bort till ÖÖRN med pållen ;) får se om han är vatten rädd xD
hahah då blire nog skeen :Pajja han ska ju bara skrittas imorrn ändå så då blir örn rundan braa o myysiig !;)
sen på söndag är ju tääääääävliiing !:D och vi ska vinna !!!! och om jag inte kommer med i laget VILKET JAG SKLART KOMMER ;)!!!!!!haha då tänker jag f vinna andra klassen xDhaha:P är så trött på att komma placerad hela tiden som 2a elr 3a man ska ju VINNA !

ska äta nu så hörs sen , puss!<3
Publicerat: 2010-05-21 @ 21:02:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0