Fredag ;)

började dagen med sovmorgon skööönt !;)
hade matte först gick åthelvete:P ajja sen håltimme , haha jag och matilda som aldrig skulle tjocka oss merxD köpte choklad XD
ajja sen idrott hadde tennis och självklart änkte jag men wft jag har ju spelat tennis i 6 år så dt är ju inga problem dt här och tror ni inte jag MISSAR typ alla slag :O usch så dålig jag blive :P haha ibland ångar jag att jag slutade ..
sen lunch och ae fyyfan så vidrig efterätt trodde jag skulle spy usch aldrig mer .
efter dt bild klippte massa sen no ganska tråkigt men har inga rester kvar där för hon är så himla snäll så jag slipper , HAH där ni !;)
sen hämta pappi mig och blev städa rummet när man kom hem och ni käkar jag chips hehe xD
ajja ska snart dra på ngn film? får la ladda ner ngt :P

men får se ifall jag har ngt roligt att uppdtera med sen ;)

puss ;)

Publicerat: 2010-05-07 @ 19:35:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0