!!

har inte orkat blogga tidigare idag men har vart ute i stallet nästan hela dagen .
Vart skaapligt myys i stallet , badade bebis lite han hade skabbig man och svans :s
Sen klippte jag bort all låångt hovskägg och han vart såå fiin efter :) lite hackig men wft ingen ser det ;)
Efter jag hade gjort han så fiin ;) så red jag ut i det härliga vädret, blev att rida runt örsetter och cykelbanan tbx och vid örsetter vart han rädd och skyggade tvärvände och skena bort och jag ramla av xD hehe första gången... men jag fick inte såå ont iaf fast jag blev släpandes ett tag haha tänker inte släppa min pålle !;) men gick bra efter! aa just det blev idag också första gången biten av min pålle alltså sådär aas hårt i armen så nu har jag 2 stora röda märken som gör jätte oont :( men ajja han lär sig snart ;) efter turen vart det att borsta honom i tusen åår :) sen försökte jag brodda av han också men jäklar vad de satt fick bort 3 så de andra sitter kvar hehe jooråå de sitter hårt när hovslagaren satt dit dem ;) sen sitter en sko lös också :( men ajja tror han skulle få nya skor snart iaf!
På torsdag blire första hopptävlingen med bobbybuusen !:D haha sitter o taggar till 100 haha xD visst bara clearounder men wft ändå tävling ;)
ska hinna med o skutta ngr hinder innan då jag inte kmr hoppa på onsdag ... får se när jag hinner, imorrn blire inte iaf, då han får en slapphelg nu, för han har bara gått mån-fre, men tror ridhuset är ledigt ngn gång på måndan ? ajja får la se, ngn som kan hjälpa mig då ? ;D snällaa, glöm att jag hoppar själv !;O livrädd (; usch fattar inte hur man kan hoppa själv igentligen ass tänk ifall dt händer ngt ? xD ääusch never att jag hoppar själv ;)
Lovade nya bilder idag också men jag orkade bara inte ta upp kameran som låg i jackan hehe xD men blir bilder imorrn !
Publicerat: 2010-03-27 @ 21:54:45


1 kommentarer
Postat av: Elin

haha jag brukar hoppa själv :o vilket kanske inte är sååå smart med min halvgalna pålle :p <3

2010-03-30 - 21:44:14 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0