.

Var ute hos bobby nyss, och jaa assåå det gick väl inte så bra som jag hade hoppats på men ibörjan var han fin men sen efter galoppen vart han knäpp och fjantig men men han är bara unghäst hehe försökte säga det till mig själv när jag red men hehe jag surar bara ihop när det går dåligt :P får ändra på det !.
Men imorrn bestämde jag att inte delta i dressyren..fråga inte.jag är dumihuvet jag vet.vågar bara inte.kommer aldrig bli bra. usch .
men iaf imorrn blir det en skritt tur barbacka i skogen, orkar inte rida på banan, han har ju inte ens gått i skogen denhära veckan så blir nog bra .

naepp ska fortsätta sura nu,sjuukt vad en häst kan påverka ens humör..
blääääääääääääääääääääää

hejdå.
Publicerat: 2010-03-26 @ 21:20:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0