.

thjoo !:D
dagen har vart typ as tråkig och har gått runt och surat hehe sorry  friends :/ <3
Och sen blir det ut tiil staalleet och rida och göra en annan sak som jag LÄNKTAR till !!:D haha ni som undra om jag var nervös för det ? haha vad har jag att vara nervös för? VI vet att vi inte har gjort ett dugg fel !:L bara o inse ;)usch vad jag hatar sånthär.men men vad är det för mening igentligen?.. vi vet ju redan att man alltid tror och lyssnar på den som är äldre;) hmm kommer bli roligt det här... not.

men iaf igår red jag dressyr lektion på bobby och det gick så jäkla bra !:D ponnyn är helt underbar alltså !:D
oo imorrn kommer jag göra en ganska rolig och intressant sak ;) får se hur han reagerar ;)
ska iväg och träna på det lite sen i stallet :)
tyv blire inga bilder idag heller för har inga nya :( men i helgen blire nog massa nya kort !:)kmr lägga upp dem också (:


men bloggar senare ;) puss <3
Publicerat: 2010-03-26 @ 16:42:46


2 kommentarer
Postat av: Elin

asså det är helt SJUKT, vi har inte gjort NÅNTING :o <3

2010-03-30 - 21:45:07 |
Postat av: böööööööööööööööög

haha nepp bara vissa som är så tröga ;)

haha fattar faktiskt inte vad det är för fel på dem och spec på den xd

2010-03-30 - 21:48:57 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0