..

dagen har vart aas trååkig xD stog i cafét med matilda (:
haha sålde 120 choklad bollar ;D
men iaf snart ska jag te stallet till min bäääbiiiis och kela extra mkt med han idag..<3 äälskling förlåt :( <3
kommer aldrig göra så mot dej igen , vi klarar dethär ihop ! <3

haha och JA jag ska bli blond till sommarn ;)

haha lite gammla kort hitta jag med

jag och halv syrran evelina ;) <3
jag och min kusin :) <3
långt fint och blont hår, fan att jag färgade det o förstört det :( har inga fina lockar kvar och hela håret är skiiit slitet :(
Publicerat: 2010-03-25 @ 16:57:18


1 kommentarer
Postat av: Elin

men sluuuta, du passar skitbra i ditt hår nu! :( <3

2010-03-30 - 21:45:50 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0