<3

VAD FAN TÄNKTE JAG PÅ ?? :(

vi kunde ju ha startat dressyr idag, men nej, jag är för feg. alltså vad är det med mig? fast dt skulle nog vart bäst om jag inte var med ändå, så som jag rider usch.Okej bara för att bobby var dumihuvet igår så vågar inte jag vara med idag ? vem fan är dumihuvet igentligen ooooh blir så trött på mig själv.
Fast jag har kommit fram till vrf han beter sig sådär..

Naeh usch förlåt bobby :(

Nu ska jag skynda mig ut till stallet för en mysig tur i skogen..och tänker över saker o ting,och bara för att det går dåligt ibland så tänker inte jag hoppa över ngn tävling.!. Ska tävla på torsdag i gamleby och det kommer nog gå hurbra som helst(tror inte det men får la tänka så ;)

bobby älskling förlåt :( <3 <3 <3 <3

Publicerat: 2010-03-27 @ 10:02:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0