<3

Fy vad dålig jag har varit på att uppdatera :P skämms juu ... ; ))

Men under dem dagarna jag INTE har uppdaterat så har jag vart jätte mycket i stallet har bla ramlat av hehe men dt var helt mitt fel ändå så här ska inte jag skylla på hästen :P.. så efter det så blev han jätte rädd och jag fick börja om, gick bla sämre på tävlingarnaa och träningarna osv..men nu så börjar han bli säker och jag börjat lita på honom mer !:)Så nu går det skit bra igen :D.. Tävlade ju faktiskt i lördags och han skötte sig SUPER :D
Hoppade en ld o lc, hoppade felfritt i ld, petade en oxer i lcn men han gick så bra ändå :) blir så stolt över bebisen :D <3
Alltså från att inte kunnat iprincip någonting= skritt trav galopp halt,aldrig tävlat, går inte hoppa upp på han
så har han under 3½ månad lärt sig=ta stöd och gå i form,
 skänkelvikning,
 fram och bakdelsvändning,
 påbörjat galoppombyte,
hoppat bana,
tävlat hoppning upp till LB med helt okej resultat.
tränat frihetsdressyr, lyssnar på mig någorlunda bra från marken nu(förut gick han och bestämde)
han bits och naffsas inte lika mycket längre
snart så vågar jag nog att tävla dressyr på han också ; ))
bobby är så duktig :)

<3
Publicerat: 2010-06-21 @ 11:35:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0