stallboken !

När jag städade skåpet igår så hittade jag min stallbok som jag letar efter ^^

Så nu har jag börjat använda den igen , tom planerat schema och tävlingar och bobbys vila också !;)

såhär kommer det se ut för bobby ett tag framöver:

v.25
Måndag:Skritta
Tisdag:klättra 30 min
Onsdag:intervallträna
Torsdag:dressyr
Fredag:Leka/vila
Lördag:hoppa
Söndag:rida ut

ni ser så kommer dethär bli en väldigt slapp och skön vecka men ändå väldigt muskelbyggande !;))

V.26

Måndag:dressyr 45 minuter
Tisdag:vila
Onsdag:klättra30 minuter
Torsdag:dressyr/markarbete galoppombyten över bom, kan vara på tiden att träna på ; ))blir ju som sagt dragandes på tävling-.-
Fredag:skritta
Lördag:Meeting i rappestad  70 cm stilbedömning
grill/festkväll
Söndag:Meeting forts 80 cm stilbedömning 90 a:o avd a ngt sånt ..:P haha


jaa lite jobbig vecka dethär men rolig !

Vill igentligen sätta vila efter den veckan men jag ska höra mig runt lite, vet inte hur länge han ska få ha vila i den gräs hagen..
kanske tom att han får gå i sjukhage på dagarna och natten sommarhagen? elr nej det blir inte bra ! men eftersom vi ska tävla efter vilan så vill jag inte ha en jävla fölmage på bobby ..vilket han redan har ändå men ... nej munkorg ? haha nej djurplågeri enligt mig :P... jajja hittar på ngt!
eller det kanske finns bantningspiller för häst ? det vore ngt ; ))!


där har vi den fina magen !; ))

Publicerat: 2010-06-22 @ 00:17:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0