natta (L) svart

JAG UNDRAR VAD F__ DET ÄR JAG HAR GJORT MED MITT HÅR ?!!

varför varför vvarför färgade jag det  för ? :( visst det kanske inte var så snyggt innan men f snyggare med neger hår än äcklig orange hår :( uscchh

oooh mitt neger hår (L) <3

Åsa, det var hennes häst Macho jag red om ngn undrar vem hon är.världens absolut gulligaste människa finns verkligen ingen finare och bättre.är så jävla glad att hon frågade mig och att jag lärde känna henne ...




och där står jag med mitt fiina hår..jätte fint jag vet ..men snart så med lite extensions undrar hur det stavas ? xd haha men hårförlängning och lite blekning så blir nog bra (;; någon gång...
Publicerat: 2010-06-21 @ 23:51:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0