godmorgon ? eller? :P

Godmorgon ! haha..

somnade seent igår pga fåglarna och katten-.-
vaknade igentligen vid 1 men sommnade om ;P
Måste ut till stallet för att fixa bobbys mugg snart...och springa med han


Min snygga dator är tillbaka också :D happyface ^^)
Men de var tvungna installera om den till vanligt windows för den pallade inte vista längre:( 
och så försöker jag få pappa ändra sig till en sak... vilket inte går så bra men hitta ett pappaer som marcus hade jämnfört med olika abonnemang som hade iphoneeeee, haha ger mig inte en sån ska jag ha . tycker ärligt talat att HTC mobilerna är de fulaste jag sett..

alltså hur f kan man säga att de ser exakt likadana ut ?



usch förstår mig inte på er ibland..

Publicerat: 2010-06-24 @ 15:27:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0