thjooo :D

Skolan idag då , sög som vanligt hehe :P tråkigast idag var nog matten, fick tillbaka mitt omprov och självklart var jag ett halvt poäng ifrån på att bli godkänd, fick 14,5 och gränsen var 15 -.- uuscchh fast jag slapp göra om det ;) just det tidigare i veckan fick jag också tillbaka mitt svenska prov om odyséen och det, hehe fick 15 rätt  och 30 var godkänt :Phmm kanske börja plugga natalie ?
men iaf sista lektionen var no, brukar vara roligt men dt söög! assåå vi värmde luft ?x)  tråkigare kan dt ju inte bli ?-.-
sen drog jag hem, fick gå HELA vägen hem alldeles själv :( uschh tråkigt o kallt vare !!:(
men iaf orka inte äta ngt,så satte mig vid datan sen så drog jag ut te stallet red lite bommar och upphöjda, och jaa bus red bara lite, men sen så vart han arg och orkade inte jobba mer så då la han till en rejäl bockning,(jag brukar sitta kvar i vanligafall) men nu så lekte han rodeo häst haha :P sööt <3 det var sista gången jag red honom...ett roligt minne iaf..
nu har jag precis ätit och fixat lite i rummet och tänt ljus för macho också, ingen förstår hur mycket jag saknar och älskar honom..<3
nej nu blire att ladda upp en låt här(gammal)o dålig men länge sen man lyssna på den hehe :P



51 frågor när du har tråkigt!

1. Hur ser din drömkille ut? vene
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
nepp?
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? kompisarna
4. Hur lång är du? 1.60
5. Vilken är den senaste filmen du sett? ngn på so:n
6.skriv hela ditt sista sms i inkorgen:Okej
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms:)
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda :((
9. När såg du senast din mamma? venne...
10. Icke godkänt i något ämne? hmmm nejjdååå :)
11. Mvg i något? nejj, elr idrott,,fast jag har missat dt i minst 3 månader, pga ngr apor, okej ska vara snäll nu EN apa :)
12. När vaknade du idag? 06:00 sen somna jag om till 07:00
13. Vilken är din favoritplats? sängen
14. Vilken plats föredrar du minst? skolan
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?   venne'
16. Hur stor är din säng? venne
17. Vad sover du i? t-shirt o trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? 4
19. Var har du bott/bor? hus?
20. Tycker du om kinamat? jaa :)
21. Tycker du om kaffe? med daim i :)
22. Vad dricker du helst till frukost? apelsin juice
23. Kan du spela poker? naae
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? nejj :)
25. Vill du ha barn? kan hända
26. Kan du några andra språk än svenska? yepp
27. Har du någonsin åkt ambulans? nej :)
28. Föredrar du havet eller en bassäng? havet


29. Vad spenderar du helst pengar på?mig sj(:
30. Är du cool? ofc haha
31. Kan du rulla med tungan? naae
32. Vem är den roligaste människan du känner? hah vene
33. Vad har du för ringsignal? TAKIDA
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? nejj
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
hjärta md 2 armar:P(kudde)
36. Kan du byta olja på bilen? nej
37. Vilken var den senaste boken du läste-? liv o lovisa
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? -
39. Dansar du i bilen? hmm naejj va?
40. När var du i kyrkan senast? avslutningen
41. Hur många hål har du? -
42. Har du någon piercing? öronen
43. Har du någon tatuering? nope
44. Gillar du någon just nu? NEJ OCH ALDRIG MER !!!!!!!!!
45. Har du provat droger? nej ?
46. Röka eller snusa? INGET:
47. Har du pojkvän/flickvän? NEJ OCH ALDRIG MER !!!!!!!!
48. Vad är ditt mobil nummer? 0767898982
49. Vad ska du göra ikväll? leta :)
50. Har du några syskon? jaa
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? venne, 290?(gratis sms så venne )









Jag ber dig kom tillbaka!
Hur jag än försöker så finns du inte här.
Att räkna alla tårar som jag fällt för dig
är som att räkna stjärnor och det går ju ej.
Mitt inre kan aldrig nånsin få min själ till ro
för den kärlek & vänskap som vi byggde var starkare än tro.
Vi tänkte då så här
för mig fanns bara du.
Min längtan efter dig gör mig svag och liten
Du lämnade mig kvar.
Du var den bästa för mig
hur jag än försöker kan jag ej glömma allt vi gjorde.
Nu har det gått snart tre veckor
min smärta kan ej mätas för ögat har många tårar
För det enda som finns kvar är bilder & minnen.
jag ber dig kom tillbaka, varför var det just du?
Varför är det så orättvist?
Du var värd så mycket mer.

finaste macho , <3

Publicerat: 2010-01-29 @ 21:34:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0