saknar dej så j*vla mkt :''( <3

Kom hem från stallet för ett tag sen , hoppade hugo i hoppgruppen, tyckte faktiskt att det gick ganska bra,lite springig efter galoppen och sen så vägra han en gång men det var mitt fel, för jag tänkte att man skulle göra en volt innan hindret igen, men sen precis innan så kom jag på att jag skulle fortsätta rakt fram så jag kom väldigt snett och hade alldeles för dålig fart så han stannade men annars gick det jätte bra tykte jag, andra gången jag hoppa han faktisk hiihi (:

en sak som jag tycker är dåligt är att vi hoppar väääldigt lite, hinner nästan ingenting, vi hoppade till och med mer när vi var 8 och nu är vi bara 4 ... vi är ju faktiskt en hoppgrupp och ingen vanlig ridgrupp som man hoppar var fjärde gång på , men känns faktiskt som om vi är det ...

nej nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag nörda ANDRA AVENYN och så ska jag fixa med lite annat...










du var bäst <3
Maztrichto <3

Publicerat: 2010-01-20 @ 22:01:46


2 kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker det är tungt idag jag med.

2010-01-20 - 22:28:28 |
Postat av: nattha

:''( <3<3

2010-01-20 - 22:52:42 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0