?klarar jag det ?

Inte gjort ett skit idag, elr städat lite och flyttat på saker och så..
aa just det dt spökade igår i mitt rum så sov typ inget ,elr jag kunde inte somna för så fort jag försökte sova så hände dt nya saker hela tiden, aas jobbigt,bla så fick jag 2 örhängen på mig som låg minst 5 meter ifrån mig,sen åkte glaset med vatten i ner på golvet, gick inte sönder som tur var,sen bytte tvn kanal hela tiden,, alltså jag smått ogillar det här huset :s

men iaf gjorde ju rummet idag, och det vart vell ganska mysigt, har tänt ngr ljus nu med osv..

imorrn äre stalljour, kul va ? gå upp tidigt, inte min grej längre haha,somnar ju inte så värst tidigt längre så är lite trött på morgnarna o dagarna ...
sen har jag faktiskt ingen aning vad som händer mer imorrn får la se..
ajja ní får ha det så bra, för det ska inte jag iaf..

klicka på bilden för bättre..
idag är det 2 veckor sen :( <3 saknar dej <3









.jag visst bara trodde att jag kunde lita på dej men hade visst fel.
Publicerat: 2010-01-23 @ 19:36:56


2 kommentarer
Postat av: åsa

det gäller inte mig va?

2010-01-23 - 20:37:13 |
Postat av: nattha

nej vrf skulle det ? ((: kram

2010-01-23 - 21:02:25 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0