......................................................................

Haft stalljour idag,, jobbigt haha :P men dt gick vell bra tror jag,insläppet var de lite galna :P hehe
sen har jag inte gjort ngt mer, eller jo letat efter ..................................... hah det får ni inte veta :):L:L
märkte oxå förut att jag bränt sönder mitt hår så det är typ aas ojämnt och hårstrån som är jätte korta där uppe och så är håret jätte slitet och sträft, dt gillas inte ...så blir att klippa sig snart kommer nog att få klippa av rätt så mkt,:( och så ska vill jag nog ha det wätt så mkt uppklippt också så löshåret blir bättre osv ....
sitter här i mys kläder o ska snart äta sen blire nog att sova tidigt ikväll så jag orkar skolan imorrn hehe :P

Publicerat: 2010-01-24 @ 18:35:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0