..

dagen var rätt slapp, jobbade bra idag faktiskt, och så hade jag matte prov kunde inte 2 men tror jag får rätt på dem andra. annars ligger jag ganska illa till i matten :((
sista lektionen var slöjd har syslöjd nu, ska göra en tavla, han bara såhär långt idag:

undrar vem hästen kan vara ?;)jag vet


, tog ett tag innan jag kom på vad jag ville göra ( som alltid hehe )

men iaf sen hem äta sen bara mysa med katten, och leta lite.....:) snart blir det ut till stallet på möte,privathästägarmötet..vanligtvis har jag ju hoppträning på kvällen oxå men dt skulle bara vara teori idag så går på mötet ist..






kommer snart att lägga ner bloggen ( tror jag ) inte så kul längre och inte kul för er läsare heller, då jag har blivit så tråkig , hehe :P men vill ni att jag ska ha kvar den så lämna gärna tips till mig här under , som skulle göra bloggen roligare o läsa;)

men hade bra ;)  /puss <3
grymt saknad är du ! <3 love you forever,do not forget it<3

Publicerat: 2010-01-27 @ 18:16:19


3 kommentarer
Postat av: <3

du kan tex. ha med massa bilder, dagens bästa, dagens sämsta,utrustning o produkter ( häst )

2010-01-27 - 18:22:54 |
Postat av: åsa

ja lägg inte ner. ta lite bilder på dina dagar och använd den som dagbok, kul att spara tills du blir vuxen, hehe.

Lägg inte ner varken denna eller Macho

2010-01-27 - 22:08:05 |
Postat av: Moa Jonsson

Du får inte lägga ner bloggarna!

Jag gillar att läsa dom.

Precis som åsa sa, andvänd dom som en dagbok.

Skriv allt möjligt du kommer på med Macho, utrustnings tips osv!

Kämpa på! (: <3

2010-01-28 - 16:33:39 | URL: http://nettycoop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0