buuh

Skola idag då, och det söög verkligen !!
vi började med svenska och språkval, sen så skulle vi ha NO men ann-marie kom aldrig så vi slappa bara x)
efter det, lunch åt inget , fika ist,vet jag är såå nyttig :)
efter det så vart det golfbanan o åka pulka, själv åkte jag inget, frös ihjäl :S så jag matilda therese o ngr till satt o bara fika :L mumms !
sen tog jag och moa snabba vägen hem :L rakt över golfbanan :L:L
så nu har jag ätit,,pannkakor;) och busat massa med hollie , söötiis ! <3
 
det blir vel o bara ta det lugnt nu sen på kvällen skulle jag nog rida, just det imorrn är det us möte 17,30 och ja skulle ta med mig fika -.- , så får se vad det blir för gott ;)

söt hollie :)













1 år sen :''( <3 älskar dej gubben <3
Publicerat: 2010-01-20 @ 15:48:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0