<3

har vell inte gjort ngt speciellt idag, bara legat i sängen o latat mig,med datan,inte bloggat så mkt idag för att dt inte funkat komma in här........
ahaha spelat massa häst spel haha vikken tönt jag är :P och så har jag letat efter.......... massa, men hittar ju inget !!:( att det ska vara så svårt att hitta :( vill ju hitta ngn som jag blir kär i direkt,o inte bara hitta ngn som aa bara för att lixom :( jätte svårt det här ju :( men men bara att leta vidare :) hittade ju en men den hade redan åkt :( <3
nu är ju hollie här också har busat massor med henne och så ska hon sova här med, på mitt rum, både katt o hund här inne nu , undrar hur dt slutar ? xD och jaa jag sover INTE utan tissan ! och jag vill ha hollie här oxå så får vell stå ut med bråk inatt :P fast fortfarande tissan som bestämmer :L
alla verkligen alla har vare osociala idag !!:( inte fått en endaste sms av ngn :O inte ofta det inte .....

naaejj nu ska jag kolla på film vet inte riktigt vad dt blir men ngt bra hoppas jag o hitta :)



godnatt ;)




älskar dig maztrichto <3 puss <3
Publicerat: 2010-01-30 @ 22:20:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0