;)

Dagen har varit hur slapp som helst har inte gjort nånting typ bara kollat på en massa filmer och bloggat lite med ;)



Jag har fått MASSOR av frågor av anonyma !undrar vilka? har undrat varför jag inte längre är med i us ?
Och jaa, jag vet inte riktigt?inte jag som valde att gå ur .... utan några andra bestämde det, vet inte vilka riktigt men gissar på FREDRIK ERNVIN och ngr andra såklart.. Jag ser inte att jag har gjort något fel, jag fick bara ett mejl där det stod att jag inte har fortsatt förtroende i us längre och inget mer, ingen har pratat med mig tidigare om saker INGEN de har heller inte tagit upp saker som de påstått att de gjort? nepp de har de INTE..inte till mig men till en annan , väljer att inte ha med den personen i det här..Man vill ju lixom ha reda på varför ? såklart att man blir ledsen när man bara får ett mejl där det inte står ett skit om det ? ärligt talat så vet jag inte vad jag tycker om us längre..
fick också frågor om jag inte ville vara med i us längre?
Och självklart ville jag det men nu vet jag inte längre , jag känner att jag inte kan riktigt lita på någon i us längre, för så mkt de har snackat skit,och för så mkt de inte talat sanning när de pratat med någon annan ?? det gör mig verkligen så sjuukt ledsen ..:'( och samtidigt arg.

såå jag hoppas ni har fått svar på eran fråga?

men iaf inget mer om det nu för att jag kanske ändå är jätte glad ?! :D
Jag kanske ska göra en sak i veckan ?? :D och det kommer bli såå sjuukt kul och underbart :)
tyvärr så väljer jag fortfarande att inte tala om för er vad det är allting handlar om ... men jag lovar att berätta det när det är dax, när ........ är hemma här :)

nu ska jag gå och platta till håret ;)
så syns vi säkert snart igen ;)
byee

Publicerat: 2010-02-28 @ 19:34:06


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0