Myyys.

Ska snart åka ut till stallet och mysa med busponnyn!:)
Kommer troligtvis inte att rida idag pga att han var svullen i benet igår , han haltade inget men han var något oö och tvärnitade ibland nere på volten igår vilket jag tror är pga svullnaden. Men får se ifall den är kvar idag, antingen så var det en svullnad av sår eller överansträngning eftersom det är så hög snö i hagen nu.

Tror också att jag sätter bobby på lite lätt vila nu i någon vecka, vet att han blir helt hyper och dum i huvet av vila men jag tror det blir bäst så nu ett tag. Har en sak på känn nu som gör det lite jobbigare också...:( Men det går nog över snart!

Ska försöka ta med mig kameran ut också så jag kan ta lite fina kort på honom :)







Publicerat: 2010-12-06 @ 17:59:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0