Svar på frågestunden.

vrf börja du att blogga? xd
Svar: alltså jag vet inte riktigt, det var nog mest för att alla andra gjorde det.. hehe :)

Vad har du för mål med Bobby år 2011 :D??
Svar: Jag har tyvärr inga mål med Bobby.

Hur högt har du hoppat någonsin? Och med bobby ?:D:D
Svar: Jag har inte hoppat allt för högt, det högsta jag någonsin har hoppat är väl runt 130-140. Det högsta jag har hoppat med bobby är ungefär 115-120. Sen har bobby löshoppat  upp till 130-135.

Vilken nivå tävlar du i ? =)
Svar: Jag har tävlat Lokalt upp till LB, Har ännu inte hunnit starta regionalt då bobby inte har licens tyvärr.

Är du och Moa kompisar?:D:D <33333
Svar: Det finns flera Moa så jag förstår inte riktigt vem du menar ?:)

Har du några syskon ?
Svar: Ja det har jag ! :)

Några husdjur? <33333
Svar: Japp, har en katt och kanin, fiskar också hehhe :P

Hur länge har du ägt buggen ?
Svar: Jag har Bobby på foder, alltså äger jag honom inte utan det gör en tjej uppe i gävle !:)

Ska du till göteborg horse show i februari?
Svar: Tyvärr tror jag det inte blir av, förut så var det väldigt mycket om detta, men har inte hört något längre, finns också bara va 2 biljetter kvar som bjärka har så jag kommer säkert inte åka iväg på det..vilket är väldigt väldigt synd tycker jag..:(

Tävlar du dressyr? :D
Svar: Jag har gjort det väldigt många gånger förut och tom placerat mig de flesta gångerna, men har tyvärr inte hunnit tävla i det ännu. Bobby var i toppform för dressyr tävling ett tag sedan men rider inte för samma tränare längre då han och jag har förändrats, och tyvärr på ett dåligt sätt.
Men hoppningen går super eller för 4 veckor sen gjorde det det iaf, men vissa tränare passar mer för hoppning och andra mer för dressyr det är ju så :) Och jag har en super hopptränare som får bobby hoppa hur bra som helst :)

Hur länge har du ridit??????
Svar: jag har inte alls ridit länge, bara 4 år ..

Vilken div ska du tävla i nästa år?
Svar:Jag har ingen aning för tillfället då jag inte vet hur saker och ting blir riktigt.

Du står i beta nu va? hur är det? är det bättre än i årk?
Svar: Alltså jag har inget riktigt bra svar till det, i början var det så hiiimmla bra och kändes jätte bra att flytta från årk. Men nu så ångrar jag det hur mycket som helst. Jag kände mig mer fri när jag var i årk.varför vet jag inte. Men betha är ett jätte bra ställe så det är inte därför, rekomenderar betha till alla men jag trivs inte längre. Och det kan jag inte göra något åt. Alla kan ju inte trivas heller ;) elr hur?

Du flyttade med fam söderstedt till beta va?
Svar: Helt rätt, det gjorde jag. Jag brukar även åka ut med dem, och rida med Moa ibland.

Publicerat: 2010-12-12 @ 10:08:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0