Tisdag!

Sitter i skolan just nu och har matte, jätte kul elr inte. Verkligen inte på humör idag, bara helt och hållet nere. krävs mycket för att jag ska bli glad igen. Ikväll är det träning i bjärka, jätte länge sen sist men det ska bli kul att se hur bästa sköter sig. Halv galen har han varit de senaste dagarna jag ridit honom. Lagt iväg i galoppen vissa sträckor och smarta mig som inte hade martingal så då kunde han ju köra upp huvudet också. Nåja han behöver nog busa av sig lite också.

Imorn ska jag till stan för att köpa julklappar, ska köpa till alla jag sagt att jag ska köpa till + några till :) håller det jag säger ;) men jag lär bli något fattig sen alltså.

Får se ifall jag orkar blogga något, kanske lägger ner bloggen också me tar inte bort den då jag har alla bilder på bobby här..

nae usch måste gå och gömma mig någonstans nu, mina tårar går inte kontrolleras längre.


älskade fina häst
Publicerat: 2010-12-14 @ 10:45:46


2 kommentarer
Postat av: Miriam - Fotoblogg

Fin blogg du har :)

2010-12-14 - 12:25:14 | URL: http://fotomojjet.devote.se
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

Hoppas du får en fin dag! :)

2010-12-16 - 09:49:55 | URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0