2.December!

Godmorgon!

Sitter i skolan och har rast just nu från mangan, ganska tråkigt att ha det faktiskt men jag orkar ändå inte anstränga mig hahaa..:P

Ska gå i skolan till halv 3 ungefär tror jag, efter blir det hem och sen stallet någongång?, blir ingen träning idag heller tyvärr eftersom transporten hade fryse fast.
Så jag får se ifall jag stryker mig på lördag. Har inte hoppat honom på 2 veckor nu :(även fast det inte är så högt så har jag inte tränat på ett tag och han har vilat lite så nu vill han göra lite som han vill märkte jag igår.
F*n såg verkligen fram imot tävlingen juu :( Nästa tävling är inte förrens slutet på februari och slutet på mars.Och jag vet inte heller hur det kommer bli med Bobby ens. Så det känns lite sådär nu.


Vet inte vad jag gör för min på bilden haha men Bobby är ju iaf så himla söt där :)
Publicerat: 2010-12-02 @ 09:45:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0