´hjälp..

Guud vad jag vill åka till en såndär problem lösare eller tränare, nu är det bara EN endaste sak jag behöver hjälp med att få bort.
Bobby är nämligen jätte jätte rädd för saker som prasslar/låter ovanför ryggen, ex jag kan inte rida med ridjacka. och jag kommer att behöva göra det snart..eller det går men då tickar han fram och vill gääääärna springa ifrån..
Och gör jag något för hastigt med handen så känner han av det och blir rädd, ex när jag ska klia mig på huvet haha nej men han blir jätte rädd och det är så sjuukt jobbigt :(
Och nu tror ni säkert att det bara är att sitta kvar, nej ni det är det verkligen inte, iof så har jag lyckats de flesta gångerna men även ramlat av då han blivit rädd, han lixom kör upp huvet så högt det går och biter sig tag i bettet skener snabbt snabbt i slalom runt hehe inte allt för lätt :)


Men iaf så undrar jag ifall ni känner någon som är duktig och som man kan åka till och träna bort det ? :)
kommentera isåfall !:))
Publicerat: 2010-08-27 @ 22:45:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0