Torsdag!

Började dagen med att försova mig:O bleev skeen te skolan helt ofixad, elr bara håret jag inte hann platta så fick ha lockigt idag igen !:( buuh.
Skolan söög vell som vanlit och alla jävla lärare hatar mig igen, något jävla cp fel på dem, och en är ju extra rolig då, kan ju inte hålla sig ifrån andras privatliv, haha. ajja den kollar iaf min bdb, fb och bloggen , hej duu :D hittar du något jäkligt kul här ? :D idiot. ojj ska du anmäla mig också nu ?buhu.
menn iaf tur att man har NÅGRA normala lärare iaf !
Hände iaf INGET roligt i skolan, förutom att jag och mathilda therese elin och marribell var och käkade pizza på den låååååååååånga hål timmen. usch så fet jag är:( men hade lite wooligt där iaf ;)
Efterskolan hämta snälla pappa migg igen för jag är så jävla lat haha :P.. neerååå men skulle bara köpa tuggummi ;D
Har fixat prao platser också !!:D skulle igentligen bara praoa 2 dagar för jag fick kompledigt hela daagen på måndan men orkade bara inte så fixa prao då med :)

Publicerat: 2010-04-29 @ 22:54:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0