onsdag..

Okej jag är irriterad, ja dt är jag -.- bobby har ingen sadel som passar han bra....
använde machos sadel innan jag tyckte dt såg lite konstigt ut alltså dt var ganska mkt luft mellan där bak på sadeln och han rygg så jag tänkte såklart på en padd men jag frågade ellen ist vad hon tyckte och så kände hon igenon lite och tyckte att sadeln var också lite för trång där fram,
Men sen som tur passade elin underbara hoppsadel, och den är så snygg också haha xdd ajja nu har jag ngt tills lördag iaf !:)

Hoppträningen igår då!

Framridningen var han grym han var jäätte duktig och man ser verkligen hur fin han har blivit(jämnförts med sen han kom hit dåe)
men sen hoppade vi på volt och dt gick helt okejj!! han var små spänd och hoppade lite stort men förstagången gör inget !

sen andra hållet och efter ett tag fick jag runt han och han blev fiiiin !:)

Sen hoppade vi som en liten bana och då vet inte inte vad so hände visst jag red förjävligt och jag har så jävla svårt att följa med han nu plötsligt?
ajja allt gick skit iaf han spände sig tog i bettet vart stark jag orkade int hålla han och han försökte stanna fast sen hoppade han stilla stående ngr gånger också och jag vill int veta hur dt såg ut och lät... men duktig som hoppar ändå !:)

Tänkte prova hoppa lite idag med elins sadel blir inga höjder men ska tänka på sitsen och eftergiften är nog lite lättare i hoppsadel (;skippar dressyren idag dåe... han är så fiiiin dääär nu :) men ska träna sj idaag .

men nu ska jag göra i ordning mig och sen dra till skolan så jag uppdtarerar när jag kommer hem ! byee
Publicerat: 2010-04-22 @ 07:14:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0