Onsdag

Thjooo!;)

Var ett tag sen jag bloggade men nu är jag tbx igen ! :)

Vart skolan som vanligt, inget spec hände tror jag ?
Förutom att jag nu insett hur mkt vissa ljuger för att få/ta vänner. men jajja .
Pappi<3 hämtade mig efter slöjden som vi har på central ;O haha men iaf blev att åka till karmegrens och beställa en sånndär halsförlängare, och så köpte jag en ny slick sak eftersom en viss pålle bara bet i den så dendära gick sönder ? .. ja han gillar att bita och naffsa på saker men nu fåre vara nog med det !;)
Bebis har också fått mugg , inte bra :( så behandlar den nu i en vecka så får vi se ifall det blivit bättre, men dt tror jag nog !;) redan blivit bättre så !:)

fan klockar rinner bara iväg så nu blir dt skeeeen ut till stallet för att hoppträna, blir nog såå kul , jätte kul joo jag menart , men snälla hur fan tänker ni ibland?;O ajja jag kommer sommna under lektionen kna jag sägga iaf !:D kuul .

hejdååå!.

dagens outfit

körde även på lockigt hår idag, själv gillart jag inte så värrst mkt men, ibland måste håret få vila!
Publicerat: 2010-04-28 @ 18:06:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0